Regulamin
Regulamin zapisów, wizyt oraz płatności dla pacjenta Centrum Wspomagania Rozwoju Senso Senso
- Wprowadzenie
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa podstawowe zasady świadczenia usług na rzecz pacjentów i klientów (łącznie dalej „Pacjenci”) Centrum Wspomagania Rozwoju Senso Senso prowadzonego przez Vos Medica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 112B Warszawa, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem: 0000978123; NIP: 9512544179, REGON: 522390215 adres e-mail: [email protected], numer: +48 535-799-506. („Poradnia”).
- Poradnia koncentruje się na udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz psychiatrycznej dzieciom, młodzieży oraz ich rodzicom (i prawnym opiekunom) przede wszystkim związanej z wychowaniem, rozwojem oraz funkcjonowaniem w rodzinie. Ponadto, w Poradni świadczony jest szereg usług terapeutycznych oraz diagnostycznych dla osób w każdym wieku.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dni 24 maja 2024 r. i jest dostępny na stronie internetowej Poradni (www.sensosenso.pl) oraz stacjonarnie w recepcji Poradni. Zmiana regulaminu następuje poprzez ogłoszenie nowej wersji na stronie internetowej oraz udostępnienie pacjentom w recepcji.
- Dokonanie zapisu oraz korzystanie z usług Poradni, jest równoznaczne z akceptacja Regulaminu.
- Zasady zapisu na wizyty oraz płatności
- Spotkania terapeutyczne, wizyty lekarskie oraz udział w zajęciach grupowych czy warsztatach (dalej „wizyty”) odbywają się po wcześniejszym umówieniu terminu w rejestracji Poradni, za pośrednictwem strony internetowej lub udostępnianych aplikacji i systemu MyDr.
- W przypadku wizyt warunkiem rezerwacji terminu, w szczególności pierwszorazowych wizyt, może być wniesienie przedpłaty (w całości lub części).
- W przypadku przedpłat wnoszonych z wykorzystaniem linku przesłanego przez recepcję Poradni za pomocą SMS lub e-maila, nieopłacenie wizyty w ciągu 60 minut od momentu rezerwacji skutkuje anulowaniem terminu.
- Potwierdzenie przez Pacjenta zapisania się na wizytę jest rozumiane jako zobowiązanie do stawienia się na niej. Niepojawienie się na wizycie i brak wcześniejszego odwołania, zgodnie z zasadami przekładania i odwoływania wizyt zawartymi w § 8 Regulaminu, skutkuje koniecznością poniesieniem pełnej opłaty, niezależnie od przyczyny nieobecności.
- Spóźnienie się na wizytę będzie skutkowało skróceniem czasu jej trwania o czas opóźnienia.
- W trakcie cyklicznych spotkań terapeutycznych, w przypadku braku możliwości wniesienia przez Pacjenta opłaty za daną sesję, decyzję na temat kontynuacji spotkań i terminu uiszczenia płatności podejmuje psychoterapeuta. Jeżeli pacjent zalega z opłatą za dwie wizyty, dalsze wizyty zostają zawieszone do czasu uregulowania zadłużenia.
- Jeśli na zaplanowaną wizytę grupową (terapia par, terapia rodzinna) zjawia się tylko jeden z uczestników wizyta jest płatna jest w całości. Terapeuta, w zależności od ustaleń przyjętych z grupą, może odmówić przeprowadzenia sesji bez obecności wszystkich uczestników, co nie zwalnia z opłaty za wizytę.
- Wizyty
- Poza przewidzianymi wyjątkami (np. grupowe zajęcia rozwijające) pierwsza wizyta ma charakter konsultacyjny.
- Proces terapii lub diagnozy rozpoczyna się dopiero po odbyciu wizyty konsultacyjnej, która w szczególnych okolicznościach może być wydłużona do dwóch spotkań.
- Na pierwsza wizytę konsultacyjną w przypadku osób małoletnich lub nie posiadających pełnych zdolności do czynności prawnych, zgłasza się sam opiekun w celu zebrania wywiadu terapeutycznego.
- Wizyty w formie zajęć grupowych dla dzieci
- Na zajęciach grupowych (czy w formie Treningu Umiejętności Społecznych czy zajęć rozwijających) z dzieckiem może przebywać tylko 1 rodzin (opiekun).
- Na zajęciach można przyprowadzać jedynie dzieci zdrowe – alergie, kaszel i katar spowodowany ząbkowaniem należy zgłosić u prowadzącej zajęcia. W przypadku podejrzeń choroby dziecka, dla zdrowia i bezpieczeństwa pozostałych uczestników, prowadząca zajęcia może poprosić rodzica (opiekuna) wraz z dzieckiem o opuszczenie zajęć.
- Poradnia zastrzega, że prowadząca zajęcia ma prawo do interwencji, jeśli zachowanie uczestników przeszkadzałoby w prowadzeniu zajęć i uniemożliwiało poczucie komfortu całej grupy lub poszczególnych osób, w tym ma prawo wykluczyć z danych zajęć.
- Opinie
- Każdy klient Poradni ma możliwość wystąpienia o wystawianie opinii terapeutycznej, podsumowania zajęć terapeutycznych i dalszych wskazań do pracy lub zaświadczenia o odbywanej lub zakończonej terapii, jak również innych opinii przewidzianych w Poradni (dalej łącznie „Opinie”).
- Poradnia wystawi Opinie niezwłocznie, nie później w terminie 5 dni roboczych od wniosku.
- Sporządzenie Opinii jest odpłatne, a koszty uwzględnia cennik dostępny na www.sensosenso.pl.
- Poradnia nie wystawia orzeczeń o specjalnych potrzebach kształcenia oraz zaświadczeń do sadu rodzinnego.
- Rezerwacja zajęć rozwijających on-line
- Rezerwacja zajęć ogólnorozwojowych on-line jest dostępna dla użytkowników, którzy dokonają rejestracji oraz wymaga wykonania płatności lub wykorzystania wejść przypisanych do posiadanego karnetu wydanego przez Poradnię.
- Płatności on-line odbywają się za pośrednictwem agenta płatniczego.
- Cennik dostępny jest pod adresem www.sensosenso.pl/cennik.
- Do odwoływania uczestnictwa w zajęciach rozwijających stosuje się zasady opisane w § 8 Regulaminu.
- Rezerwacja wizyt poprzez mydr
- Rezerwacja wizyt poprzez system / aplikację MyDr obywa się z pośrednictwem spółki MyDr sp. z o.o. i wymaga założenia konta w MyDr.
- Płatności za wizyty umawiane za pośrednictwem MyDr odbywają się za pośrednictwem agenta płatniczego obsługującego MyDr.
- Cennik wizyt, do których można dokonać zapisu korzystając z MyDr jest dostępny pod adresem www.sensosenso.pl/cennik.
- Do odwoływania wizyt zarezerwowanych poprzez MyDr stosuje się zasady opisane w § 8 Regulaminu.
- Zasady przekładania i odwoływania wizyt
- Pacjent ma możliwość bezpłatnej zmiany terminu lub odwołania umówionej wizyty do 48 godzin przed planowanym czasem rozpoczęcia wizyty. Brak wcześniejszego odwołania, zgodnie z zasadami przekładania i odwoływania wizyt, skutkuje koniecznością poniesienia pełnej opłaty, niezależnie od przyczyny nieobecności.
- Odwołanie wizyty może nastąpić w godzinach pracy Poradni, poprzez kontakt telefoniczny, SMS’owy lub e-mailowy i wymaga podania imienia, nazwiska osoby umawiającej wizytę i odwoływanego terminu wizyty.
- Zwrot płatności za wizytę, która objęta była przedpłatą, i została odwołana zgodnie z niniejszym Regulaminem, następuje nie później niż w terminie 7 dni od jej odwołania.
- Prawo do odstąpienie od umowy przez konsumentów
- Z zastrzeżeniem pkt. 5 poniżej, osoby będące konsumentami, mają prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w tym on-line, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni licząc od zawarcia umowy.
- Konsument może odstąpić od umowy składając oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie może zostać przesłane na adres Poradni za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pocztą na adres siedziby Poradni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.
- W przypadku skutecznego skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, zapłacona przez niego kwota, zostanie zwrócona za pośrednictwem tego samego kanału płatniczego, który został wykorzystany na zapłatę usługi, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Poradnia zastrzega, iż w przypadku odbycia wizyty (wykonania usługi), za który uważa się również upływu terminu bez stawiennictwa pacjenta (niezależnie od przyczyny), prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
- Reklamacje
- Wszelkie reklamacje, w tym dotyczące odwoływania wizyt oraz dokonywania płatności, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected] lub telefonicznie pod numer: +48 535-799-506.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje oraz informację czego dotyczy reklamacja. W przypadku reklamacji dotyczącej zakupu dokonanego on-line, reklamacja ponadto powinna wskazywać datę dokonania transakcji zakupu.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.
- Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiana regulaminu nastąpi poprzez jego aktualizację na witrynie Poradni.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług Strony będą starały się w pierwszej kolejności rozstrzygać w drodze polubownej, a w razie ich bezskuteczności w terminie 14 od rozpoczęcia, spory podlegać będą rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy Kodeks postępowania cywilnego.
- Pacjent będący konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o polubowne rozwiązanie (https://www.gov.pl/web/rpp/kontakt). Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Pacjent będący Konsumentem może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR , dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=P . - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Masz pytanie? Napisz do nas!
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami.
Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania.