Katarzyna Król
Diagnosta pedagogiczny, Pedagog specjalny, Terapeutka dzieci z zaburzeniami komunikacji pisemnej.
O swojej pracy: „ Każde dziecko ma wrodzony potencjał. Nie każdy jednak potrafi go odkryć i wykorzystać. Wspieranie mocnych stron dziecka, pozwala na poprowadzenie go do sukcesu, poprzez pokazanie mu jak wiele rozumie, wie i potrafi.”
Katarzyna Gęborys w Senso Senso
- Przeprowadza diagnozy pedagogiczne w zakresie:
- Diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych
- Dysleksja
- Dysortografia
- Dysgrafia
- Dyskalkulia
- Diagnoza gotowości szkolnej
- Diagnoza rozwoju psychomotorycznego
- Diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych
- Prowadzi konsultacje dla rodziców
- Prowadzi terapię
- Pedagogiczną
- Ręki
- Prowadzi treningi:
- czytania i pisania metoda strukturalną
- grafomotoryczne
Jestem pedagogiem specjalnym z ekspertyzą we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka.
Od lat specjalizuję się w terapii dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, a także w pomocy tym, które borykają się z trudnościami w uczeniu się, takimi jak dysleksja czy dysgrafia i pokrewne.
Moje doświadczenie obejmuje pracę z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz innymi schorzeniami, jak choroby genetyczne czy mózgowe porażenie dziecięce.
Posiadam uprawnienia diagnostyczne m.in. Baterią Diagnozy Trudności Szkolnych oraz PEP-R. Prowadzę również treningi czytania i pisania metodą struktóralną, co jest skuteczną alternatywą dla dzieci wymagających specjalistycznego wsparcia.
W praktyce często korzystam z Indywidualnych Systemów Komunikacji Wspomagającej i Alternatywnej (AAC).
W swojej pracy terapeutycznej kieruję się przede wszystkim szacunkiem i wyrozumiałością dla drugiego człowieka oraz nieszablonowym podejściem do młodego pacjenta oraz ścisłą współpracą z jego rodzicami.
W prowadzonej terapii uważnie obserwuję podopiecznych odpowiadając na ich potrzeby i etap rozwoju
Wykształcenie
- Pedagogika Specjalna / specjalność: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
-
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – Magisterskie
- Pedagogika Specjalna / specjalność: Oligofrenopedagogika/ Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
-
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – Licencjackie
Certyfikaty
- Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej.
- Kod zachowania – jak rozszyfrować bardzo trudne zachowania uczniów i jak z nimi postępować.
- Jak pomóc dziecku z problemami w werbalnym komunikowaniu się-wprowadzenie do komunikacji wspomagającej
- Wspomaganie samodzielności dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
- Skutecznie wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci wraz z edukacją matematyczną i techniczną w przedszkolu.
- Profil psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza Funkcjonalna Dziecka z Zaburzeniami Rozwoju.
- Diagnoza spektrum autyzmu.-Fundacja Prodeste
- Rozwijanie procesów poznawczych u uczniów z niepełnosprawnością intelektualną podczas zajęć rewalidacyjnych.
- Diagnosta psychologiczno-pedagogiczny w nowym systemie pomocy – Uprawnienia do diagnozy: Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich; Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych; Bateria metod diagnozy dyskalkulii.
- Psychobiom-przełom w terapii mikrobioty jelitowej.
- Trening Funkcjonalnej Komunikacji FCT jako skuteczna metoda redukowania zachowań niepożądanych.- Fundacja Scolaris
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca a edukacja. Nauka czytania i pisania dzieci niemówiących.
Umów wizytę online
Sprawdź dostępne terminy i zarezerwuj swoją wizytę.