Magdalena Brojanowska
Psycholog dzieci i młodzieży, Diagnosta psychologiczny, Trener TUS
O swojej pracy: „Obraz samego siebie kształtuje się we wczesnym dzieciństwie, dlatego ważne jest żeby rozwijać jego pozytywne aspekty od najmłodszych lat. Moim celem jest wspieranie dzieci i młodzieży w radzeniu sobie z trudnymi emocjami, lepszym rozumieniu swoich trudności, odkrywaniu mocnych stron i wiary we własne możliwości”.
Magdalena Brojanowska
w Senso Senso
- Prowadzi konsultacje dla dzieci i rodziców
- Prowadzi terapię indywidualną
- Przeprowadza diagnozy psychologiczne
- Jest Trenerem Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży
Jestem psychologiem specjalizującym się głównie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
W obszarze moich działań leży diagnoza, terapia psychologiczna, psychoedukacja.
Specjalizuję się w takich obszarach jak zaburzenia hiperkinetyczne, spektrum autyzmu, zaburzenia depresyjne, lękowe, obsesyjno-kompulsyjne.
Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali.
Swoją pracę opieram głównie na danym nurcie, jednak wdrażam także elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach czy dialogu motywującego.
Nawiązanie pozytywnej, pełnej zaufania relacji z dzieckiem jest dla mnie podstawą dalszych działań terapeutycznych. Dzięki temu nasze spotkania wykazują większy potencjał rozwoju.
Cenię sobie współpracę z rodzicami, gdyż to oni najczęściej mają największą wiedzę na temat swojego dziecka, która jest wartościowa zarówno w czasie diagnozy jak i terapii.
Wykształcenie
- 2016 – 2021r. Uniwersytet Gdański – studia jednolite magisterskie z Psychologii (specjalność dzieci i młodzież)
- 2017-2020r. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie – studia licencjackie – Bezpieczeństwo Narodowe
- Szkolenie podyplomowe z psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali (w trakcie)
Certyfikaty
- Szkolenie – Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
- I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
- Warsztaty Mindfulness – trening uważności
- Samouszkodzenia – jak pracować z młodym człowiekiem i jego otoczeniem?
- Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym
- Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży
- Szkolenie – Wspieranie rozwoju i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów
- Szkolenie nadające uprawnienia do posługiwania się Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5
- Szkolenie – stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży IDS-2
- Szkolenie – Podstawy Stosowania Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC-V
Umów wizytę online
Sprawdź dostępne terminy i zarezerwuj swoją wizytę.